B for Busy
Lao Bai (Xu Zheng) is a divorced, middle-aged painter who unexpectedly finds three women vying for his attention: the recently divorced Ms. Li (Ma Yi Li), who lives with her mother, the wealthy Gloria (Ni Hong Jie), whose Taiwanese husband has vanished, and his ex-wife Bei Bei (Wu Yue), who has returned to the scene with a bone to pick. The three women appear ready to duke it out for Lao Bai’s affections. But as they start to get to know one another, could their rivalry give way... to friendship? This 2021 Chinese movie was directed by Shao Yi Hui.