The White Storm 3: Heaven or Hell
Undercover police officer Cheung Kin Hang (Aaron Kwok) has successfully infiltrated the inner circle of the notorious Thai-Chinese drug baron Hong So Chai (Sean Lau). When fellow undercover cop Au Chi Yuen (Louis Koo) saves So Chai from harm, he is also brought into the circle of trust. The three men form a close bond — until So Chai is tipped off that there is a spy in his midst. As trust begins to deteriorate, can the two cops complete their missions… before their covers are blown? This 2023 Chinese action thriller movie was written and directed by Herman Yau.