Chen Zhen: The Tokyo Fight
Young martial artist Chen Zhen (Wang Wen Jie) is sent to Japan to further his training, but things are not as they seem. Not long after his arrival, Zhen discovers that several Chinese students have recently gone missing. In his quest to unravel the mystery behind their disappearances, Zhen inadvertently finds himself on the wrong side of the dangerous Black Dragon Society. With nothing more than his wits and bravery to aid him, can Zhen expose the dark dealings of the Black Dragon Society, securing justice in a foreign land? The sequel to “Shocking Kung Fu of Huo's” (2018), this 2019 Chinese martial arts film was directed by Dai Wei.