Hidden Blade
At the height of World War II, Japanese forces invaded China and established a puppet regime. A group of courageous Chinese citizens take it upon themselves to fight back. Creating an underground network of citizens who operate as double agents, these brave individuals risk their lives to gather crucial intelligence deep within the enemy’s territory. With the intel they’ve gathered, will they be able to turn the tides of war? Inspired by historical events, this is a 2023 Chinese espionage thriller film directed by Cheng Er.