Real Fighter
Aspiring MMA fighter Tae Seong (Hwang Dong Hee) is gearing up for his UFC debut, only to wind up injured in a bar fight that ultimately disqualifies him from entering. Despite encouragement from his girlfriend and fellow martial artist Hye Na (Park Ji Won), Tae Song refuses to try again. Hye Na digs around and finds out that Tae Seong's attacker is Ho Yeol (Kwon Hae Sung), the top fighter of "Blood Street" – an illegal website where people can bet on street fighting matches. Newly invigorated, Tae Seong decides to join Blood Street for a rematch against Ho Yeol, but something else is happening behind the scenes. Will Tae Seong get the revenge he seeks, or has he backed himself into a corner? This 2020 Korean film was directed by Kim Kyung Taek.