The Kill List
Angie (Cheer Thikumporn Rittapinun) is an assassin who has spent her life in a secretive organization of killers since her family was murdered when she was a child. Tasked with retrieving a stolen “list,” she discovers it holds vital clues about the organization's darkest secrets and the true identity of her family's killer. Police detective Sam (Aon Sarawut Martthong) is also on the hunt, seeking answers. With a chance for revenge finally within reach, Angie decides to take matters into her own hands. Will she avenge her family’s deaths? Or will shadowy forces of evil derail her quest? This 2020 Thai movie was directed by Chalerm Wongpim.