The Exchange
Unlucky Joe (Pae Arak Amornsupasiri) is diagnosed with a brain tumor but can't afford the surgery. Desperate, he and his love, May (Kitty Chicha Amatayakul), decide to rob a currency exchange center after being mocked by its manager. Their plan goes awry when a gang of hardened criminals arrive, taking them and the staff hostage. Suddenly, Joe and May find themselves in a dramatic scramble for survival. But May senses an opportunity, thinking she can dupe the gang out of the money and ensure she and Joe escape scot-free. Could her audacious plan succeed – and help save Joe’s life? This 2019 Thai movie was directed by Lima Chalerm Wongpim.