The Goblin
Across South Korea, a contract enforcement organization known as Baekjeong gang strikes fear into the heart the underworld, led by the ruthless "Goblin." However, the holder of the Goblin title, Doo Hyun (Jo Dong Hyuk), takes the fall for a crime committed by fellow organization member and close friend Young Min (Lee Wan), resulting in a ten year prison sentence. While Doo Hyun is incarcerated, Young Min assumes the Goblin name and asserts himself as the new leader of the organization. Threatened by Doo Hyun's release from prison, Young Min goes to extreme lengths to maintain his role as the head of Baekjeong gang. Doo Hyun is now faced with a dilemma – reclaim his title as the Goblin, or try to save his friendship with Young Min. This 2022 Korean action movie was directed by Kim Hee Seong.