When Romance Meets Destiny
Brothers Kwang Shik (Kim Joo Hyuk) and Kwang Tae (Bong Tae Gyu) couldn't be more different when it comes to their approach toward women. Kwang Shik is extremely shy, unable to say a single word to a women, while Kwang Tae is a playboy who constantly sleeps around. However, the brothers' romantic lives are about to get a shake up: Kwang Shik runs into Yoon Kyung (Lee Yo Won), who he had a crush on in college but didn't ask out, while Kwang Tae meets a woman named Kyung Jae (Kim Ah Joong) who doesn't seem to fall for him as easily as he expected. Can Kwang Shik and Kwang Tae manage to find success in these relationships, or is true love just out of reach? This 2005 Korean film was directed by Kim Hyun Seok.