Streamer
During a live stream in a haunted building, a streamer goes missing, sparking the curiosity of fellow streamers Momo (Lee Pu Reum), Jun (Kwon Min Hyuk), Taku (Kim Mo Beom), Jae Min (Kim Jun Hyung), and Da Seul (Shim So Young). They decide to take a look for themselves, believing that the missing streamer may have fabricated his video. But as they explore, broadcasting their journey live along the way, they begin to realize that there's more to the building than it seems: it was previously the site of abductions and murders of innocent people. Have these streamers walked into a situation that they can't get out from? This 2023 Korean film was directed by Jang Hyeong Mo.