A Boy Who Went to Heaven
Thirteen year old Ne Mo (Park Hae Il) was raised by a single mother, influencing his own desire to marry a single mother. When his mother suddenly takes her own life, her shop is taken over by Bu Ja (Yum Jung Ah), who happens to be a single mother. Despite the age difference, Ne Mo falls in love with Bu Ja. However, tragedy strikes when a fire breaks out and Ne Mo sacrifices himself to save Bu Ja's son. Upon arriving in the afterlife, Ne Mo finds himself in a conundrum – the angels can't decide if he was supposed to die yet or not. In a compromise, Ne Mo returns to the living world in the body of a thirty-three year old man, but only for 60 days, and for every day he lives, he will age a year. Determined to make the most of his limited time, he sets out to win Bu Ja's heart.