The Therapist: Fist of Tae Baek
Martial arts specialist Seong Jun (Oh Ji Ho) has spent his life in the mountains training in the Tae Baek fighting style, preparing for a decisive duel that will determine who will become the ultimate Tae Baek master. But when the day of the long-awaited duel arrives, his opponent mysteriously vanishes. Seong Jun heads into the "regular" world to find his rival. But he instead finds love, falling for a woman named Bo Mi (Shin So Yul). He settles down with her and uses his Tae Baek skills – which focus on activating pressure points and redirecting force – to start a chiropractic salon. But financial pressures and physical dangers soon catch up with him, with loan sharks and unscrupulous developers circling and forcing him to defend the people he loves from harm. Can he channel his fighting skills to save his new family from danger?