Happy Merry Ending: The Movie
Seung Jun (Lee Dong Won), a disillusioned wedding host and singer, struggles with professional stagnation and romantic skepticism despite constantly being surrounded by couples. Jae Hyun (Byun Seong Tae), a pianist, takes a wedding accompanist job specifically to pursue Seung Jun after being instantly attracted to him. Though Jae Hyun is eager to connect, Seung Jun remains guarded and hesitant to open his heart. As they repeatedly encounter each other at various wedding ceremonies, their potential romance hangs in the delicate balance between attraction and emotional resistance. Based on a webtoon by Dorae, this film explores the possibility of unexpected love emerging in the most unlikely of professional settings. "Happy Merry Ending: The Movie" is a 2023 South Korean romantic film directed by Min Chae Yeon.