Seo Yi Jun (Cho Hyun Min) is a middle manager at So What Media, where his content production unit is the company’s star department. He has a reputation as the company’s most demanding and resolute department leader, so everyone is shocked when new hire Jeong Ha Ram (Cho Han Gyul), starts to get under his skin. Ha Ram is brutally frank about everything, including his romantic feelings, while Yi Jun is incredibly skeptical when it comes to romance… which is why he finds himself baffled to discover he is developing feelings for Ha Ram. Tension and sparks fly as they try to get along at work, but as they get to know each other better, they start to learn about one another’s struggles – both past and present. Could this begrudging respect turn into a lasting friendship… or maybe morph into romance? This 2023 South Korean BL movie was directed by So Joon Moon.