Best friends Joon Ho (Lee Dong Hwi) and Ah Yeon (Jung Eun Chae) navigate the challenges of transitioning from close companions to romantic partners. Despite their long history, living together reveals unexpected tensions, with Ah Yeon growing frustrated by Joon Ho's lack of ambition and commitment. As their relationship deteriorates, they drift apart, each pursuing separate career paths and contemplating new romantic possibilities. Their once-unbreakable bond gradually disintegrates, leaving them questioning the nature of their connection and the possibility of moving on. This poignant exploration of love and friendship examines the delicate balance between companionship and individual growth. "Someone You Loved" is a 2023 South Korean romance film directed by Hyung Seul Woo.