Three Summer Nights
Myung Seok (Kim Dong Wook), a perpetual bar exam failure, finds solace in his two best friends: Dal Soo (Im Won Hee), a contracted call center employee, and Hae Goo (Son Ho Jun), a struggling drug salesman. Seeking an escape from their mundane lives, the trio embarks on a weekend trip to Busan's Haeundae Beach, planning to drink away their frustrations. What begins as a leisurely getaway quickly spirals into an unexpected and chaotic adventure that challenges their friendship and tests their ability to navigate an increasingly complicated situation. As they face increasingly absurd obstacles, the friends must rely on each other to find a way out of the mess they've inadvertently created. This is a 2015 South Korean comedy film directed by Kim Sang Jin that explores the misadventures of three friends struggling to break free from their ordinary lives.