Golden Spider City
Legend has it that deep beneath the imposing Caveman Mountain – at a depth of about 10,000 meters below the ground – incredible riches can be found. This is the mystical Golden Spider City, a lost city full of treasure. Master Xiang (Ning Xiao Hua) is a wealthy businessman who dreams of getting his hand on the loot. He decides to enlist tomb raiders to hunt for the treasure. And he does so using any means necessary... He tracks down the talented Sima Cong (Steven Liu) and tells him that his father (whom he has never met before) is Sima Hui (Chen Meng Qi), a man who knows the secrets of the legendary city. And Master Xiang says he can give Sima Cong what he wants most – the antidote that will save the life of the person he loves the most. But if he wants the antidote, he must find and raid Golden Spider City, the businessman explains. Reluctantly, Sima Cong agrees – but the way ahead is fraught with danger, betrayal...and fearful monsters! “Golden Spider City” is a 2022 Chinese movie that was directed by Dai Yi Lin.