Our Dating Sim (Movie)
School friends Lee Wan (Lee Jong Hyuk) and Shin Gi Tae (Lee Seung Gyu) are inseparable, spending every single moment of their free time together. But Lee Wan secretly has a crush on Gi Tae, and hopes his friend feels the same way. When he plucks up the courage to finally tell Gi Tae how he feels, the latter is horrified, leading to a bitter argument and parting on bad terms. Now, seven years later, Wan has become an illustrator and applies for a job posting at a gaming firm that plans to develop a dating-themed video game. Lee Wan’s interview goes well, and he lands the job… only to discover that Gi Tae is a team leader at the very same firm. Can their reunion spark a new beginning for the two? This 2023 South Korean BL film is the movie adaptation of the drama of the same name, directed by Lim Hyun Hee.