Men of Plastic
Aspiring businessman Dae Guk (Ma Dong Seok) was born and raised in Seoul’s super-affluent Apgujeong District, famous for its hundreds of plastic surgery clinics. He senses huge moneymaking potential in the plastic surgery industry, but he has no idea where to begin... until he meets Park Ji Woo (Jung Kyung Ho), Apgujeong's most gifted plastic surgeon. Of course, there's a catch – Ji Woo's medical license was suspended, meaning that he's no longer allowed to operate on patients. However, Dae Guk doesn't plan on letting a little thing like the law stand in his way, resolving to become the unofficial king of Apgujeong cosmetic surgery! Will his plan come to fruition… or will Ji Woo’s secret be their downfall? This 2022 South Korean movie was directed by Im Jin Sun.