Ditto
It's 1999, and Kim Yong (Yeo Jin Goo) has just returned to his junior year of college after completing his military service, majoring in Mechanical Engineering. One day, he happens to pick up a ham radio set that puts him in touch with Kim Mu Nee (Cho Yi Hyun), a sociology student at the same university who's looking for someone to interview for a class. However, despite showing up at the agreed-upon time, they don't see each other... because Kim Mu Nee lives in 2022! Somehow, the radio set lets them communicate with one another in real-time, despite the massive time gap. Kim Yong and Mu Nee begin to talk to one another about their respective love lives and problems, gradually becoming closer and feeling connected despite the distance. But is there any way they'll ever be able to meet? This 2022 South Korean sci-fi film was directed by Seo Eun Young, and is a remake of the 2000 South Korean movie of the same name.