Devil In The Lake
Grandmother Wang (Heo Jin) is fabulously rich, but is suffering from dementia. Bo Young (Park Ha Na), a young mother, knows that Grandmother Wang has a collection of expensive jewelry. Mrs. Wang’s isolated, decaying mansion is situated deep in the countryside, next to a lake. Bo Young is struggling financially and hatches a plan to gain access to the mansion...and make away with the jewelry.
“Devil in the Lake” is a 2022 South Korean movie that was directed by Tak Se Woong.