Grown Ups
Yumi (Kiryuu Mai) is a young design student. Naoya (Kisetsu Fujiwara), meanwhile, is a male student who takes part in the university’s drama club – and harbors hopes of one day launching his own theater company. One day, Yumi discovers that she is pregnant. She isn’t sure if Naoya – or another man – is the father. But when she tells Naoya about this, he says that he will live with her and raise the child as his own. The duo begins to live together. But as time goes by, and Yumi begins to feel morning sickness, the reality of the situation starts to become overwhelming. Naoya begins to worry that his dreams are slipping away from him. And Yumi starts to wonder if Naoya really will become a loving father and husband in the future. They begin to bicker about trivial matters – but these small arguments appear to be disguising deeper, more troubling emotions. Can this young couple stay together as the pressure mounts? Or will life take its toll on their relationship? “Grown Ups” is a 2022 Japanese movie that was directed by Kato Takuya.