Kazuma Saito (Tomoya Nakamura) is a young man whose life was changed forever after he was involved in a traffic accident at elementary school. He has developed seven totally distinct personalities named after each day of the week. None of these personalities has any recollection of what the other did, and none can communicate with one another – save via sticky notes and a journal. While one is a fast-living rock band member with a penchant for alcohol, women, and cigarettes, the next is a shy, clean-living young man. Another is a budding sports enthusiast...and so on. The personalities are so different that they have their own shoes, toothbrushes, clothes, and desks.