Love Scams
Zhang Yun (Chloe Wang), a popular but hot-tempered actress, constantly battles media scrutiny and malicious rumors. After an outburst towards reporters, her talent agency sends her to a remote countryside pension operated by Huang Hao's (Penber) family. Despite their promise to keep her location secret, entertainment reporters track her down, threatening to expose her. As Zhang Yun adapts to rural life, she unexpectedly develops a connection with Huang Hao, a kind-hearted tour guide prone to falling into love scams. Their growing relationship offers her an escape from her complicated urban life and the relentless media pressure. This is a 2018 Taiwanese movie directed by Jian Xue Bin.