The Brocade Mouse Royal Cat Nine Deep Blood Wolf
Terrible things are afoot in Bianliang City. At night, there are reports of blood-hungry humanoid, wolf-like creatures hunting innocent people in the moonlight – attacking them with their sharp, poisonous claws. Mutilated bodies begin appearing, and the city’s inhabitants start to believe they are under the spell of an evil curse. But are there really supernatural forces afoot – or is the whole thing a big ruse that has been masterminded by an evil schemer?
Two completely different heroes are dispatched to solve the case. They are the so-called “Royal Cat” Zhan Zhao (He Ming Han) and the “Mouse” Bai Yu Tang (Andrew Pong). As their names suggest, they take a very different approach to solving crime. While one is a meticulous, by-the-book law enforcer, the other is a rough, tough, no-nonsense type. Although they initially have little time for one another, they must pool their skills – and team up with a bungling fellow martial artist named Ding Yue Hua (Mirrre) and Justice Bao Zheng (Ken Lok) – if they are to get to the bottom of this perplexing and deadly mystery!