Sunny
Soon Yi is distraught. She resolves to follow Sang Gil to Vietnam, despite having no idea where he may be. She also learns that the only female civilians allowed to travel to Vietnam are singers/performers who put on morale-boosting shows to lift the spirits of the troops. She is soon recruited by a chancer, band leader, and con artist named Jung Man (Jung Jin Young), who hopes to exploit her beauty and vocal talents to his own ends. She agrees to join his band – and proves to be a hit among the soldiers. But when Soon Yi – or Sunny as she is now known – starts to win the hearts of senior officers, she starts to gain real hope that she may once again be reunited with her husband...