Happy Together
Yoo Jin (Jo Yoon Hee), an art student, lives with her mother Jeong Im (Kim Chung), who divorced her husband years ago. When Yoo Jin encourages her mother to start dating again, she buys her a provocative birthday gift. Unexpectedly, Jeong Im reunites with her first love Seung Rok (Jung Seung Ho) from two decades ago. Yoo Jin supports their potential relationship, despite her boyfriend Byeong Seok's (Kim Dong Wook) unease about their connection. Byeong Seok appears to know a disturbing secret that could potentially disrupt the budding romance between Jeong Im and Seung Rok, and threatens to take drastic action. As tensions rise, the four characters must confront a mysterious past that could unravel their hopes for love and happiness. This is a 2007 South Korean movie directed by Kim Tae Hee.