The Underground War
Led by the ruthless Mr. Dee (Ding Hai Feng), the Black Feather Society breaks into the center...only to find that the information it is after has been taken out of the center by an escaping scientist. The Society vows to hunt the scientist down and destroy her. The artificial intelligence decides to activate an elite unit known as C40 in order to defend the data. This unit has been cryogenically frozen in preparation for an emergency. Led by the valiant captain Fang Yi (Ren Tian Ye), Liu Huo (Wang Tao), and the rest of the team are woken up and dispatched to the scene of the break-in. But do they really have what it takes to stop Mr. Dee and his gang of cut-throats?