He Won't Kill, She Won't Die
Rei Kosaka (Shotaro Mamiya), a disinterested high school third-grader who coldly tells people to "die," becomes intrigued by his classmate Nana Kano (Sakurai Hinako) after witnessing her burying a dead bee. As they grow closer, Rei discovers Nana's disturbing fascination with death and tendency to self-harm, while she learns about his own dark inner world. Their unexpected connection develops as they share their deepest secrets and begin to trust one another, navigating the complex emotional landscape of teenage depression and personal struggles. Will their fragile bond help them overcome their individual challenges, or will the weight of their personal demons ultimately drive them apart? "He Won't Kill, She Won't Die" is a 2019 Japanese movie that was written and directed by Kobayashi Keiichi.