Spiritwalker
A man (Yoon Kye Sang) regains consciousness after being involved in a traffic accident. He has no idea who he is or how he came to be in the accident, but finds he has a gunshot wound and is dressed in a designer suit. The moment he sees his reflection, he is convinced he is trapped inside another person’s body. He also begins to suspect that whoever he is now, this body belongs to someone linked to the underworld. But he has very little time to dwell on the matter – after 12 hours, at midday, he wakes up in another person’s body. This happens again, at midnight.
Eventually, he realizes that he will “switch” bodies again after 12 more hours have passed. And each time he changes, he gets the feeling that someone is pursuing him no matter who he becomes. He also starts to realize that a woman named Moon (Lim Jin Yeon) may hold the key to his true identity. But as the pressure begins to mount, he begins to worry that the violent world of gangland crime may eventually swallow him – and Moon – whole.