Too Cool to Kill
Milan (Ma Li) is a top-billing actress is facing trouble when the producer of her latest movie – Harvey (Chen Ming Hao) decides to halt filming on the project. The producer is also a gangland boss who believes he is being pursued by a ruthless hitman named Killer Karl. Milan hatches a plan: She will attempt to trick Mr. Harvey – by claiming to have found Killer Karl.
In order to pull off the scam, she needs a fall guy. And in the hapless extra and wannabe film star Wei Cheng Gong (Wei Xiang), she thinks she has hit the jackpot. Wei Cheng Gong is desperate to land a leading role in a film, and believes Milan when she tells him that he will be playing the role of Killer Karl in a “movie” – one that doesn’t have a script or even visible film-making equipment on the “set!” Wei Cheng Gong agrees, but soon discovers that he is in fact deep in the middle of a life-threatening conspiracy that only pretending to be someone he isn’t will foil! Can he develop the acting skills he will need to survive this dangerous debacle?