Ao-Natsu
Rio (Aoi Wakana) is a Tokyo high school student whose summer vacation plans are disrupted when her mother sends her to the countryside to stay with her grandmother. Initially disappointed, Rio's mood shifts when she meets Ginzo (Sano Hayato), a charming young man working part-time at her grandmother's teahouse. Despite their initial rocky start, they gradually develop a close bond that attracts both curiosity and disapproval from their friends. As the summer vacation approaches its end, their budding relationship faces uncertainty about its future. This is a 2018 Japanese movie directed by Takeshi Furusawa.