Daddy is Back
Dong Goo (Jo Dong Hyuk), struggling with debt and working at a job agency, discovers a bankbook belonging to a gang boss with over a billion won. Seeking the PIN, he travels to Busan to find his first love, Ae Sook (Hong Ah Reum), but finds her unconscious. Fate leads him to meet Ae Sook's son, Bok Ki (Jo Won Bin), and grandmother, Geum Soon (Lee Yong Nyeo), who believe Dong Goo is Bok Ki's father. Invited to stay with them, Dong Goo sees an opportunity to obtain the PIN. As he settles into their lives, he begins to question whether money is truly the most important thing. This is a 2016 South Korean heartwarming family drama directed by Yoon Yeo Chang.