The Thousand Faces of Dunjia
In a time of great unrest, many rely on the strength of the local constables to maintain some semblance of order. Among these men of honor is Wan Yi Zhang (Aarif Rahman), a rookie constable with much more enthusiasm than actual experience. Often hazed by his superiors, Yi Zhang has spent more time chasing imaginary villains than real ones, but when an actual demon begins wreaking havoc in the ancient city of Kaifeng, Yi Zhang is the first on the scene to investigate. It’s during his hunt for the demon of Kaifeng that Yi Zhang meets a mysterious woman by the name of Metal Dragonfly (Ni Ni). A member of the mysterious Wuyin Clan, Dragonfly does her best to steer clear of Yi Zhang, but when fate intervenes, she has no choice but to introduce him to the rest of the clan. Joining the clan on their quest to find the Dunjia, an orb of infinite power which, in the wrong hands, has the potential to destroy worlds, Zi Zhang soon finds himself becoming an accidental hero. Facing off against an ancient creature, hellbent on destroying the world, Zi Zhang and the supernaturally powerful members of the Wuyin Clan engage in a fight to the death. Will their combined strength be enough to bring down this monster or will the world fall to chaos and ruin? Based on the ancient legends of Qi Men Dun Jia, “The Thousand Faces of Dunjia” is a 2017 Chinese fantasy martial arts film directed by Yuen Woo Ping.