White Vengeance
In the tumultuous final days of China's Qin Dynasty, rebel leaders Liu Bang (Leon Lai) and Xiang Yu (Feng Shao Feng) are manipulated by King Huai's strategic challenge to become the next Emperor. As sworn brothers-in-arms turned rivals, they lead separate military campaigns against Qin's forces. Their competition intensifies when Xiang Yu discovers Liu Bang's love for Yu Ji (Liu Yi Fei), a woman Xiang Yu himself desires. Behind the scenes, strategists Zhang Liang (Zhang Han Yu) and Fan Zeng (Anthony Wong) secretly orchestrate the generals' paths, turning them into unwitting pawns in a complex political game. Driven by ambition and revenge, the two men battle for supremacy, unaware that their destinies are being manipulated by their cunning advisors. This is a 2011 Chinese historical film about brotherhood and betrayal, directed by Daniel Lee.