Railroad Tigers
In December 1941, during the Japanese occupation of China, Ma Yuan (Jackie Chan), a simple railroad worker, becomes a key freedom fighter using his extensive knowledge of the train network. Gathering fellow railway workers, Ma Yuan and his team, known as the "Railroad Tigers," raid Japanese trains to provide food and supplies to starving Chinese people. Using only their everyday tools, they challenge the heavily guarded Japanese military transportation routes between Tianjin and Nanjing. As Japanese forces send reinforcements to Shandong to stop them, Ma Yuan leads his team on their most dangerous mission yet. When the Japanese learn of their plan, a high-stakes counterattack ensues, testing the rebels' resolve and courage. This is a 2016 Chinese action comedy film directed by Ding Sheng, starring Jackie Chan.