Ki Jin (Bum Jun), an aspiring fashion design student with big dreams, struggles to find his path in South Korea's competitive fashion industry. When he meets Yeong Woo (Eom Se Ung), a laid-back part-time delivery worker without clear life goals, an unexpected connection begins to form between them. Their contrasting personalities start to complement each other, hinting at a potential romance. However, the arrival of Lee Bin (Choo Suk Young), a leading model who develops a crush on Ki Jin, threatens to complicate their budding relationship. As Ki Jin navigates his professional ambitions and personal feelings, he must decide between his career aspirations and the unexpected connection he's found with Yeong Woo. This is a 2022 South Korean movie exploring love, dreams, and personal growth.