The Cougar Queen
As a successful celebrity talk show host, Ms. Q (Ninh Duong Lan Ngoc) has more than enough going on in her life to keep her happy. With a job that she loves, a handsome boyfriend, and three best friends by her side, Ms. Q is easily living her best life. But when she has an unexpected falling-out with her boyfriend, Ms. Q finds herself in a bit of a slump. Desperate to find a way to cheer up their heartbroken friend, Ms. Q’s friends decide the best way for her to get over her breakup is to help her find a way to move on. Hiring a male escort named Jack (Le Xuan Tien) to keep their friend entertained, Ms. Q’s friends are convinced they’ve done her a great service. But when he shows up at her office the next day, and begins working as her new intern, Ms. Q is anything but thrilled. Mortified to be working with Jack, Ms. Q does everything she can to get rid of him, but no matter how hard she tries, he refuses to leave. Having convinced herself she wants nothing to do with love, Ms. Q tries her hardest to deny the way she feels around Jack. But the more time she spends around him, the harder he becomes to ignore. Could it be possible that fate has bigger plans for this unlikely pair? A light-hearted tale of finding love in unexpected places, “The Cougar Queen” is a 2018 Vietnamese romantic comedy film directed by Namcito.