Thien Tam (Trinh Tai), the 20-year-old eldest son of a wealthy rural West Vietnamese family, awakens from a six-month coma to find his world dramatically altered. His grandfather is gravely ill, and his 16-year-old cousin Hai Lam has been expelled from the family after becoming pregnant. Despite his parents' attempts to distract him with real estate documents, Thien Tam becomes increasingly haunted by Hai Lam's spectral presence. Determined to uncover the truth, he begins investigating her mysterious disappearance, gradually uncovering increasingly dark and sinister family secrets. As he delves deeper, the boundaries between memory and reality blur, revealing a disturbing narrative that challenges everything he thought he knew about his family. This is a 2019 Vietnamese psychological thriller directed by Tran Huu Tan.