Zodiac 12: Five Steps of Love
Huy (B Tran) is a fast-living womanizer who thinks he knows everything there is to know about how to attract a mate of the opposite sex. He has amassed a long list of love conquests, including Chi (Nguyen Quynh Chi), an intelligent, highly focused, and ambitious woman. But when he meets My (Vu Jun), a beautiful, tender, and bookish young woman, he falls head-over-heels for her. He resolves to win her heart. But there’s a big problem: Although My likes Huy, she is concerned that their star signs are totally incompatible. She is a Pisces and he is a Sagittarius, and My warns that such a pairing is very problematic in affairs of the hearts. It could even lead to danger for both parties, she suggests, if they try to peruse romance. Chi, who is a Leo, is a much more compatible match for a Sagittarius, according to Zodiac traditions. But Huy won’t be dissuaded so easily: He’s formulated a five-step plan to win My over. Will he succeed? Or do the stars have other plans? “Zodiac 12: Five Steps of Love!” is a 2015 Vietnamese movie that was directed by Vu Ngoc Phuong.