In 1994 Shanghai, Lu Tu (Ethan Juan) is the youngest concierge at a prestigious five-star hotel, having overcome a challenging childhood marked by his father's abandonment. Despite his professional success and popularity, Lu Tu's personal life is complicated by his relationship with Juan (Du Juan), a beautiful woman who strategically uses her charm to attract wealthy men. His life takes an unexpected turn when Mr. Money (Michael Miu), a Chinese-American businessman, arrives seeking staff for a new hotel in Manhattan. Lu Tu faces a critical decision: remain in Shanghai with his family and lover or pursue a potentially life-changing opportunity in the United States. This 2016 Chinese-Hong Kong movie was directed by Luo Dong.