The Senior Class
Joo Hee (voiced by Kang Jin Ah) is an art school student who dreams of graduating and then moving to France to study. She is the most popular woman at school and also happens to be the most talented artist in her class. She is famously aloof and hard to approach, but her beauty has won her many admirers, including Jung Woo (voiced by Lee Joo Seung). He is a would-be web-based cartoon strip (webtoon) writer, but cannot even pluck up the courage to talk to Joo Hee.