Voice of Silence
Gangland associate Park Chang Bok (Yoo Jae Myung) is a firmly religious man who works alongside Tae In (Yoo Ah In), a young man who does not or cannot speak. Their unconventional work involves “cleaning” – mainly disposing of dead bodies after mobsters have killed their victims. But one day their supervisor decides to disobey the mob boss by abducting an 11-year-old girl to stop her from getting in harm’s way. The supervisor asks Tae In and Park Chang Bok to take care of the girl for 48 hours. But then the mob boss takes revenge and has the supervisor killed – leaving the two “cleaners” stuck with the girl in what now appears to the rest of the world to be a kidnapping. The police investigate, gangsters come hunting for the men and the child, while the girl’s parents try to get her back by all means possible – putting Tae In and Park Chang Bok in an impossible-looking predicament...