The Artist: Reborn
Despite the fact that Oh In Sook (Ryu Hyun Kyung) has dedicated her entire life to her art, she has yet to find any sort of success. Having spent the last few years studying oriental painting in Denmark, In Sook, now known as Giselle, is ready to return to South Korea to hold her first exhibition. But no matter how hard she tries, or how many galleries she visits, her proposals for an exhibition are constantly rejected.
On the verge of giving up, Giselle happens to meet Jae Bum (Park Jung Min), a cunning art sales representative who sees the potential in Giselle’s work. With the help of his colleague James (Moon Jong Won), Jae Bum raises Giselle’s work from obscurity to a place of prominence within the art community. Finally able to hold her first exhibition, Giselle is beside herself but before she can thoroughly enjoy her success, tragedy strikes.
Believing Giselle to be dead, Jae Bum sees this as the perfect time to cash in on the late artist’s success. Hiking the prices on her work, Jae Bum is set to make a fortune, but his plans are put on hold by the appearance of a very unexpected visitor. What will he do, now that his once-deceased artist appears to be reborn?