My Little Brother
After the death of their parents, the three Oh siblings were left with little choice but to learn to depend upon each other. Working as a reporter, Oh Soo Kyung (Lee Yo Won) does her best to support her family but it isn’t easy. With her older brother, Oh Sung Ho (Jung Man Sik) unemployed and her younger sister, Oh Joo Mi (Esom) a talent-less beauty, it’s up to Soo Kyung to make sure they all have enough to make ends meet.
Each dealing with their own struggles, the Oh siblings have a lot going on. But things get even more complicated when a young boy by the name of Nak (Jung Joon Won) appears out of nowhere, claiming to be their younger brother. With no idea where he came from, or what to do with him, the Oh siblings want nothing to do with this long-lost little brother. Unfortunately for them, the more they try to distance themselves from him, the more determined he becomes to be accepted as a member of their family.
Despite their best efforts, Soo Kyung, Sung Ho, and Joo Mi start to grow fond of Nak; but are their slowly-warming feelings enough to turn this stranger into a true member of the family?
A heart-warming story of love and family, “My Little Brother” is a 2017 film directed by Ma Dae Yun.