Love, Again
Hyun Woo (Kwon Sang Woo) and Sun Young (Lee Jung Hyun) may have married happily enough, but after years of disappointed dreams and endless strife, it was only a matter of time before their “happily ever after” came to an end. Finally pushed beyond her limits, Sun Young asks Hyun Woo for a divorce. Unable to find a way or reason to stay together, the two proceeded with the divorce ceremony and are now free to go their separate ways. Despite the fact that Hyun Woo was initially reluctant to agree to the divorce, he finds himself admitting that the freedom he’s enjoying as a now-single man, is rather enjoyable. No longer stuck in the nightmarish routine of his married life, Hyun Woo is determined to stay as far away from his ex as possible. Unfortunately his plan to stay away fails miserably. Running into Sun Young rather unexpectedly, Hyun Woo tries to make the best of this cruel twist of fate, writing it off as a one-time meeting. But when he learns that Sun Young is now dating, Sang Cheol (Lee Jong Hyuk), his old high school rival, Hyun Woo just can’t seem to stay away. Irritated and restless, Hyun Woo tries to forget about Sun Young and move on, but the more he thinks about her current relationship, the more frustrated he becomes. Will he ever find a way to let go of the past and move on? A story of love, jealousy, and second chances, “Love, Again” is a 2019 romantic comedy film directed by Park Yong Jib.