Oh, Pretty Woman
Chen Miao (Zoey Lin), a bubbly and uncouth 25-year-old, finds her life transformed when she meets Wei Dong (Figaro Zeng), the son of a wealthy family. After her father accidentally damages the Weis' property, Chen Miao is forced to work as their maid, seeing it as an opportunity to win Wei Dong's heart. Despite her attempts to adopt more polite manners, which only create more awkwardness, Wei Dong begins to be intrigued by her unconventional charm. The Wei family, disapproving of her background, attempts to set Wei Dong up with a more "suitable" wealthy young woman. As Chen Miao navigates this challenging situation, she remains determined to prove her worth and capture Wei Dong's affection. This is a 2018 Taiwanese romantic comedy directed by Ma Jin Da and Marcus Zhang.