Night of the Undead
Comfortably settled into her life as a newlywed, So Hee (Lee Jung Hyun) has happily settled into the role of the loving, pampered housewife. Married to the sweet, handsome, and hard-working Man Gil (Kim Sung Oh), So Hee is convinced she’s the luckiest woman in the world, as she’s found the perfect man. But when she finds a salacious text message on her husband’s phone, her idyllic world of marital bliss comes crashing down. Horrified by the idea of her husband cheating on her, So Hee hires the eccentric private investigator, Dr. Jang (Yang Dong Geun), to keep an eye on Man Gil and report back with his findings. Following Man Gil in secret, Dr. Jang uncovers a truth so bizarre, it borders on utterly ridiculous. But the truth doesn’t lie and So Hee has to admit, her husband has never been completely “normal”. With the truth out, So Hee finds herself in imminent danger but she isn’t about to go down without a fight. Teaming up with her two best friends, Sae Ra (Seo Young Hee) and Yang Seon (Lee Mi Do) So Hee plans to take out Man Gil before she becomes the next in a long line of his victims. But taking out a member of an “unbreakable” alien race is easier said than done! A hilariously dark supernatural comedy, “Night of the Undead'' is a 2020 sci-fi comedy thriller film directed by Shin Jung Won.