Best Friend
In 1980s South Korea, Lee Eui Shik (Oh Dal Soo) is a popular left-wing politician and potential presidential candidate who returns from spending time abroad to find he has been placed under house arrest.
His political rivals have nothing but trumped-up charges to accuse him of, however, so must urgently come up with something concrete to charge him with – or risk needing to let him go free.
In a desperate move, a government agency assigns a team of poorly performing covert spies to pose as a family and move into the house next door.
Headed by Dae Kwon (Jung Woo) and featuring the clumsy bugging expert Dong Shik (Kim Byung Chul), this team – somehow – successfully manages to plant surveillance devices in Lee Eui Shik’s house.
Finally privy to his conversations with family members and others, they start to get to know more about the real Lee Eui Shik.