Furuya Towa (Taishi Nakagawa) is a popular high schooler. With plenty of friends and good looks, he is used to being the center of attention. The girls at school all think he is incredibly handsome, but despite all this attention, he has never actually had a girlfriend.
He decides to change that, and declares that he wants to make a new student named Misono Miwa (Erika Karata) his first girlfriend, thinking she will just melt into his arms as soon as he makes his intentions clear. Unfortunately for him, she’s not interested – and when he makes his move, she turns him down in no uncertain terms.